събота, 10 април 2010 г.

ОЧИ ОТ РАЯ
The Lovely Bones (2009)

Питър Джаксън
със Сърша Ронан, Марк Уолбърг, Рейчъл Уайз, Сюзън Сарандън, Станли Тучи
Да ме прощава Питър Джаксън, но през цялото време ми се струваше, че гледам филм на Шиамалан. За сведение, мнението ми за последния не е много ласкаво. При целия драматизъм на историята, имах чувството, че между мен и това, което се случва, има някаква дистанция, която така и не изчезна до края на филма. Логичното обяснение е, че са хвърлени много повече усилия върху формата, за сметка на съдържанието. Също така, не съм много сигурен доколко е оправдан избора на Марк Уолбърг за ролята на баща, съкрушен от изчезването на дъщеря си. Направих сравнението със Шиамалан, защото според мен, Питър Джаксън продължава да прави един и същи филм (с голямото изключение Властелинът на пръстените), в който повтаря похватите, които вече са му донесли успех. Веднага се сещам за Скорсезе, който след толкова години, независимо дали успешно или не, продължава да експериментира.
Разбира се, това не означава, че Очи от рая е лош филм. Има поне три причини, поради които трябва да се гледа и това са Рейчъл Уайз, Сюзън Сарандън и Станли Тучи. А ако не сте толкова претенциозни, колкото съм аз, може и да пуснете някоя сълза.
7/10

Няма коментари:

Публикуване на коментар